Het beste ontbijt voor tijdens het bulken

Dat een goed ontbijt belangrijk is weet iedereen. Zeker als je meer spiermassa wil kweken. Maar waarom is een goed ontbijt zo belangrijk? En waar bestaat een goed ontbijt uit? In dit artikel gaan wij in op het beste ontbijt voor tijdens het bulken.

Fitness, waar beginnen?

Fitgirls. Fitboys. Sterke en stoere mannen. Vrouwen met afgetrainde lichamen. Het is aan de orde van de dag en stereotyperend voor het idee over de sportschool. Zo’n lichaam, dat wil jij ook. Niet zo strak of gespierd, maar je kunt wel wat workouts gebruiken. De vraag is alleen waar en hoe begin je? Dat gaan wij je uitleggen!

Dé workout voor strakke, ronde billen!

Summer booties are made in winter! Want wie wil er nu niet zo’n bilpartij a la Kardashian? (Nou ja, de natuurlijke versie dan.) Met deze vijf beste oefeningen voor de billen kneed jij jouw bibs tot twee perfect ronde perzikjes. Let’s go!

De kunst van bulken: wat eet je wel en niet?

“Zit je in de bulk?” Bekend commentaar wanneer je een mega hamburgermenu bij één van je favoriete fastfoodketens oppeuzelt? In de praktijk is bulken een gecontroleerd proces, waarbij je goed moet overwegen wat je wel en niet in je mond stopt!

De ideale trainingsduur, bestaat zoiets?

7.00 ontbijt. 7.45 Binnenkomen in de gym. 11:00 uur de gym weer uit. Elke dag opnieuw. Wát doet die persoon nu eigenlijk als die daar is? Heeft die inmiddels al 3 boeken uitgelezen? Of is elke dag misschien wel ‘Jaw-day’. De vraag blijft of deze persoon wel efficiënt omgaat en rekening houdt met de ideale trainingsduur? Wát is de ideale trainingsduur eigenlijk?

Pieter’s schema voor een dikkere rug

Zo aan het begin van het nieuwe jaar , is het een mooi moment om te werken aan meer massa en dikte op de rug. In dit blog geven we je input voor een harde rugworkout!

Hard gaan op koffie, Redbull en Pre workout?

Je kent het wel. Een nachtje slecht slapen, een torenhoge workload op werk en een voedingspatroon dat nu niet bepaald doorspekt is met kakelverse groenten. Ergo, je energielevel zit op niveau stoeptegel. Toch wil je je training er die avond niet bij in laten schieten. Je slaat op je werk nog twee koppen koffie achterover. Voordat je training begint, pep je jezelf nog even op met een Redbulletje. En je klapt er nog een pre workout achteraan. Klaar om te knallen!

Beste pre workout voor droogtrainen

We willen allemaal het beste uit onze training halen en daarmee onze doelen halen. Voor de één is dat droogtrainen (misschien wel voor een wedstrijd), voor de ander is dat afslanken (in shape zijn voor de zomer). Deze doelen kun je op verschillende manieren behalen. Uiteraard hoort hard trainen daar bij. Om het harde trainen te ondersteunen kan je gebruik maken van een zogenaamde ‘pre workout’.

Bodylab Whey Protein Labtest - Maart 2018

De klant verwacht van Bodylab kwaliteitsproducten en wij willen altijd aan die verwachting voldoen. In dit blog vertellen we je de uitslagen van labtest van onze Whey Protein.

De belangrijke rol van whey eiwit in fitness

Professionele bodybuilders op het podium van Mr. Olympia, de populairste fitnessmodellen op social media en de meest afgetrainde dames en heren in jouw plaatselijke sportschool hebben allemaal wat met elkaar gemeen. Naast het feit dat zij hard trainen en optimaal rusten, zorgen zij dat ze als onderdeel van hun voedingsschema dagelijks voldoende eiwitten binnenkrijgen. Vooral whey eiwit is populair, en dat is allesbehalve vreemd. In dit artikel gaan wij in op de voordelen van whey eiwit en hoe jij dit kunt gebruiken om je resultaten naar een hoger niveau te tillen.

Toon meer