Ik wil graag regelmatig informatie ontvangen over actuele trends, aanbiedingen en vouchers van bodylab.nl via e-mail en post. Ik kan mij op elk moment uitschrijven via de uitschrijflink in elke e-mail of via info@bodylab.nl. Door me te registreren ga ik akkoord met de algemene voorwaarden en het privacybeleid.
Hulp & Contact
Bestelproces
Hoe vind ik het product dat ik zoek?
Op zoek naar een product? Vul de naam in de zoekbalk of blader door de categorieën in het menu.
Kun je het niet vinden? Neem dan contact met ons op – we helpen je graag verder.
Wanneer is mijn product weer op voorraad?
We kunnen helaas niet exact zeggen wanneer een product weer op voorraad is. Vul je e-mailadres in op de productpagina en je krijgt direct bericht zodra het weer beschikbaar is.
Hoe gebruik ik mijn kortingscode?
Wanneer je naar de kassa gaat, kun je aan de rechterkant in het veld “Kortingscode” je code invoeren.
Klik vervolgens op “Toepassen” en de korting wordt automatisch berekend op de producten in je winkelwagen.
Als de kortingscode niet werkt, krijg je daar direct een melding van.
Waarom werkt mijn kortingscode niet?
Kortingen zijn vaak aan voorwaarden gebonden of hebben een bepaalde vervaldatum. Bekijk daarom het flyer, de nieuwsbrief of de e-mail nogmaals.
Als je via andere websites bij ons terecht bent gekomen, is er vaak al een kortingscode aan je product gekoppeld. Controleer in dat geval of er al een code staat in het veld “Kortingscode”. Je kunt deze daar verwijderen of vervangen. Het combineren van meerdere kortingscodes is helaas niet mogelijk.
Heb je nog vragen over kortingscodes? Neem dan hier direct contact met ons op en vermeld je kortingscode, de gewenste producten en eventueel de foutmelding.
Mijn Bestelling
Kan ik mijn bestelling noch annuleren?
Om ervoor te zorgen dat ons magazijn je bestelling zo snel mogelijk kan verwerken, is een annulering al enkele minuten na het plaatsen van de bestelling niet meer mogelijk. Je kunt ons hier graag een bericht sturen — we kijken graag of we je bestelling nog kunnen annuleren, maar helaas kunnen we dit niet garanderen.
Als een annulering niet meer mogelijk is en je je bestelling toch niet wilt ontvangen, verzoeken we je om het pakket bij bezorging te weigeren. Zodra het pakket bij ons is teruggekomen, storten we het factuurbedrag terug.
Mijn adres is niet correct – hoe kan ik dit achteraf aanpassen?
Om ons magazijn je bestelling zo snel mogelijk te laten verwerken, is het wijzigen van je adres meestal al enkele minuten na het plaatsen van je bestelling niet meer mogelijk.
Je kunt ons echter hier een bericht sturen; dan kijken we of we je afleveradres nog kunnen aanpassen – een garantie kunnen we helaas niet geven.**
Is je pakket al onderweg?
Na verzending ontvang je een trackinglink. Via de bezorgopties in de tracking kun je vaak nog wijzigingen doorvoeren.
Kon je pakket niet worden bezorgd?
Dan gaat het terug naar ons. Zodra het bij ons is ontvangen, nemen we contact met je op over de verdere procedure.
Kan ik mijn bestelling noch veranderen?
Na het plaatsen van je bestelling is het niet meer mogelijk de producten aan te passen.
Verzending & Levering
Hoe lang duurt de levering?
Op de productpagina vind je de actuele levertijd.
Wat zijn de verzendkosten?
Duitsland: 4,90€
Oostenrijk: 5,90€
Luxemburg, Frankrijk, Italië en Spanje: € 6,90
Verzending is gratis voor bestellingen boven de € 80.
Met welke transportdienst wordt mijn pakket verzonden?
Alle bestellingen worden verzonden met DHL.
Waar bevindt zich mijn pakket?
Na de overdracht van je pakket aan de vervoerder ontvang je een e-mail met een link voor de Track & Trace. Daar kun je zien waar je pakket zich bevindt en wanneer het naar verwachting wordt bezorgd.
Kan ik mijn pakket ook laten bezorgen bij een pakketstation?
Binnen Duitsland kun je je pakket ook naar een Packstation laten bezorgen. Let bij het invullen van het adres op de volgende gegevens:
- Nummer van het Packstation
- Je klantnummer/Postnummer
- Postcode en plaats
Waar vind ik het dichtstbijzijnde Packstation?
Hier kun je DHL-locaties bij jou in de buurt vinden.
Kan ik mijn pakket ook rechtstreeks naar een filiaal laten verzenden?
Binnen Duitsland kun je je pakket ook naar een filiaal laten bezorgen. Let bij het invullen van het adres op de volgende gegevens:
- In het veld Straat/Huisnummer: "Postfiliale" + het filiaalnummer
- Je klantnummer/Postnummer
- Postcode en plaats
Waar vind ik het dichtstbijzijnde filiaal?
Hier kun je DHL-locaties bij jou in de buurt vinden.
Een product is beschadigd aangekomen.
We bieden onze excuses aan voor het ongemak. Neem contact op met ons via email en vermeld:
- Jouw bestelnummer
- Een foto waarop de beschadiging duidelijk te zien is
- Gedetailleerde informatie over het betreffende artikel (bijvoorbeeld de smaak)
Ik heb het verkeerde product ontvangen.
We bieden onze excuses aan voor het ongemak. Neem contact op met ons via email en vermeld:
- Jouw bestelnummer
- Een foto van het verkeerd geleverde artikel
- Het artikel dat je niet hebt ontvangen (bijvoorbeeld de smaak)
Betaling
Betaalmethoden
Hier vind je een overzicht van de betaalmethoden die wij aanbieden en hoe ze werken:
Google Pay (alleen beschikbaar in de Chrome-browser):
Google Pay is een mobiel betaalsysteem van Google. Bij het afrekenen kies je „Google Pay“. Google Pay haalt vervolgens automatisch de gekoppelde creditcard/debetkaart of bankrekening op. Daarna bevestig je de betaling met je vingerafdruk, Face ID of pincode van het apparaat—afhankelijk van je instellingen.
Apple Pay (alleen beschikbaar in de Safari-browser):
Apple Pay is een mobiel betaalsysteem van Apple. Bij het afrekenen selecteer je „Apple Pay“ in je Safari-browser. Apple Pay haalt vervolgens automatisch de gekoppelde creditcard/debetkaart of bankrekening op. Daarna bevestig je de betaling met je vingerafdruk, Face ID of pincode van het apparaat—afhankelijk van je instellingen.
PAYPAL:
Als je PayPal als betaalmethode kiest, word je aan het einde van het bestelproces direct naar PayPal doorgestuurd.
Ben je al PayPal-klant, dan kun je je daar met je inloggegevens aanmelden en de betaling bevestigen.
Ben je nieuw bij PayPal, dan kun je je als gast aanmelden of een PayPal-account openen en vervolgens de betaling bevestigen.
Doorgaans wordt de betaling via PayPal binnen enkele minuten na je bestelling bij ons verwerkt.
CREDITCARD:
Bij betaling met creditcard voer je je creditcardgegevens in op onze beveiligde betaalpagina’s.
Je creditcardgegevens worden versleuteld via SSL verzonden en zijn beschermd tegen afluisteren en manipulatie.
Wij accepteren de volgende creditcards: Visa en Mastercard.
KLARNA – KOPEN OP REKENING:
Als je de betaalmethode „Kopen op rekening (Klarna)“ hebt gekozen, geeft onze partner Klarna je een betalingstermijn van 30 dagen vanaf ontvangst van de factuur. Zo kun je de factuur pas na ontvangst van de goederen betalen.
Alle benodigde betaalgegevens (IBAN, BIC, betalingskenmerk, enz.) vind je rechtstreeks op de Klarna-factuur. Klarna staat altijd voor je klaar bij vragen over je factuur of het betaalproces.
Je bereikt de klantenservice via de volgende link: Klarna klantenservice
KLARNA – SOFORTOVERBOEKING:
Klarna Sofortüberweisung is een online betaalmethode waarmee je direct via je eigen internetbankieren betaalt. Je logt in op de beveiligde Klarna-pagina met je online-bankgegevens en bevestigt daar de betaling.
Mijn betaling met PayPal is mislukt - wat nu?
Als je PayPal-betaling niet is gelukt, stuur ons dan alstublieft een email met je volledige naam en e-mailadres. We zullen je openstaande bestelling vinden en je een betaallink via PayPal sturen. Na succesvolle betaling wordt je bestelling verwerkt.
De betaling met creditcard werkt niet - wat kan ik doen?
Als je creditcard nog geldig is en je alle gegevens juist hebt ingevuld, maar de betaling met de creditcard toch niet werkt, neem dan contact op met je creditcardmaatschappij - het kan zijn dat de betaling om veiligheids- of andere redenen wordt geweigerd.
In de tussentijd kun je opnieuw bestellen en een andere betaalmethode gebruiken om de producten zo snel mogelijk te ontvangen.
De aankoop op factuur is niet mogelijk - wat moet ik doen?
Wis de cookies en cache van je browser. Hier worden vaak gegevens opgeslagen die de aankoop op rekening kunnen blokkeren. Als alternatief kun je ook overschakelen naar een andere browser.
Als dit niet werkt, kies dan bij voorkeur een andere betaalmethode.
Hoe ontvang ik mijn factuur?
Zodra jouw pakket onderweg naar jou is, sturen we jouw factuur in elektronische vorm naar het opgegeven e-mailadres. Controleer ook jouw spam-map.
Klachten & Retourneren
Kan ik artikelen retourneren?
Je kunt artikelen binnen 30 dagen na ontvangst naar ons terugsturen. Let op: alleen ongebruikte en onbeschadigde artikelen, evenals ongeopende voedingsmiddelen, kunnen geretourneerd worden. Als het product in een verkoopverpakking is geleverd, moet het nog in de originele verpakking zitten.
Hoe kan ik artikelen retourneren?
Stuur ons hiervoor een bericht en vermeld je bestelnummer: Naar het contactformulier
We sturen je vervolgens een gratis retourlabel per e-mail. Print dit uit en plak het op je pakket met de artikelen die je wilt retourneren.
Houd er bij het retourneren rekening mee dat we alleen ongeopende voedingsmiddelen en non-foodproducten met de originele verpakking kunnen accepteren.
De bezorgdienst stuurt mijn pakket terug. Wat moet ik doen?
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom de bezorgdienst uw pakket niet kan bezorgen en het naar ons terugstuurt. Dit wordt meestal aangegeven in de tracking van de zending.
Zodra uw pakket is aangekomen, laten wij u weten wat de volgende stappen zijn.
Klantaccount
Hoe maak ik een klantaccount aan?
Hier kunt u uw e-mailadres invoeren. U ontvangt dan een inlogcode en uw klantaccount wordt aangemaakt.
Mijn bestelling wordt niet weergegeven in mijn klantaccount.
Het is mogelijk dat u tijdens het bestelproces niet was ingelogd op uw klantaccount. In dat geval wordt uw bestelling daar niet weergegeven.
Dit heeft echter geen verdere gevolgen voor uw bestelling.
Hoe verwijder ik mijn klantaccount?
Stuur ons een e-mail vanaf het e-mailadres dat is opgeslagen in uw klantaccount.
Wij zorgen dan voor de verwijdering.
Productinformatie
Waarom schrijft of zegt u niets over de effecten van uw producten?
De EU-verordening inzake gezondheidsclaims (HCPR) – in het Duits de "Verordening betreffende voedings- en gezondheidsclaims voor levensmiddelen" – beperkt voedselproducenten, waaronder voedingssupplementen, in het doen van claims over de effectiviteit en gezondheid van hun producten. Wij houden ons aan deze verordening en gebruiken enerzijds wetenschappelijk onderbouwde producteigenschappen. Anderzijds kunnen we niet altijd de algemeen bekende effecten van alle producten garanderen. Onafhankelijk onderzoek met behulp van betrouwbare online bronnen of een gesprek met een arts of andere zorgverlener (alternatief arts, voedingsdeskundige, enz.) die u vertrouwt, kan u helpen de juiste producten voor u te vinden.
Kunnen zwangere vrouwen of vrouwen die borstvoeding geven uw producten gebruiken?
Helaas kunnen er geen uitspraken worden gedaan over gebruik tijdens de zwangerschap of borstvoeding.
Neem hierover rechtstreeks contact op met uw arts.
Wat is de aanbevolen consumptie van een product?
Uitgebreide informatie over al onze producten vindt u hier in onze webshop, inclusief aanbevolen doseringen. Selecteer hiervoor het betreffende artikel en raadpleeg de productbeschrijving.
Houd er rekening mee dat wij geen verdere gebruikstips kunnen geven, omdat wij geen voedings- of medisch advies geven.
Samenwerkingen
Influencer
Ben je een influencer en wil je met ons samenwerken? Stuur dan een e-mail met informatie over je profiel en motivatie naar influencer@vitafybrands.de . Je e-mail wordt dan direct doorgestuurd naar de juiste afdeling, die indien nodig contact met je opneemt.
Producent/Leverancier/Handelaar
Heeft u een bedrijf of interessante producten en wilt u met ons samenwerken of een aanbieding doen?
Stuur ons een e-mail, dan neemt de betreffende afdeling contact met u op indien nodig.
Vragen over samenwerking: marketing@vitafy.de
Vragen van retailers/B2B: sales@nutrition-germany.de
Heb je nog vragen?
Stuur ons gewoon een bericht via het contactformulier . Wij helpen je graag verde

