BMI-calculator

Hoe ideaal is mijn gewicht?

De Body-Mass-Index, kortom de BMI, helpt je om je huidige lichaamsgewicht te bepalen. Aan de hand van een eenvoudige formule (lichaamsgewicht in kilogrammen gedeeld door het kwadraat van je lengte in meters) wordt bepaald of je onder-, normaal of overgewicht hebt.

Geslacht
Vrouwlijk
Mannelijk
Dit is een verplichte veld.
Leeftijd
jaren
Dit is een verplichte veld.
Lichaamslengte
in cm
Dit is een verplichte veld.
Lichaamsgewicht
in kg
Dit is een verplichte veld.
Jouw BMI:
Dat heb je::

Het is nu het juiste moment om aan te komen. Op weg naar je droomfiguur ondersteunen wij je met nuttige deskundige tips en hoogwaardige producten.

Tips voor gewichtstoename

  • Eet om de 2 tot 3 uur
  • Integreer veel gezonde koolhydraten in je eetpatroon
  • Gebruik Weight Gainer en energierepen als extra portie calorieën
  • Hoe je aankomt: naar het artikel
Zelf een ambachtelijke weight gainer maken

Het is nu het juiste moment om aan te komen. Op weg naar je droomfiguur ondersteunen wij je met nuttige deskundige tips en hoogwaardige producten.

Tips voor gewichtstoename

  • Eet om de 2 tot 3 uur
  • Integreer veel gezonde koolhydraten in je eetpatroon
  • Gebruik Weight Gainer en energierepen als extra portie calorieën
  • Zo kom je aan: naar het artikel
Zelf een ambachtelijke weight gainer maken

Gefeliciteerd, jouw BMI is ideaal! Wil je je welzijn en je gezondheid verder verbeteren? Let dan op een gezonde voeding en voldoende beweging!

Fitness-tips

  • Sport minstens 3 keer per week gedurende minstens 45 minuten
  • Combineer conditietraining met fitness
  • Vul je voeding aan met de juiste sportproducten
  • 5 effectieve oefeningen voor je spieropbouw: naar het artikel
Inspiratie voor je workout

Gefeliciteerd, je BMI is ideaal! Wil je jouw gezondheid en welzijn verbeteren? Let dan op een gezonde en evenwichtige voeding!

Tips voor een gezonde voeding

  • Eet dagelijks 3 porties groenten (ca. 400 g) en 2 porties fruit (ca. 250 g)
  • Intergreer vezelrijk voedsel in je eetpatroon (bijv. volkorenproducten, chia, vlooien en lijnzaad)
  • Gebruik voornamelijk plantaardige oliën en vetten
  • Waarom het ontbijt zo belangrijk is: naar het artikel
Inspiratie voor je workout

Het is nu het juiste moment om af te slanken. Op weg naar je droomfiguur ondersteunen wij je met nuttige deskundige tips en hoogwaardige producten.

Tips voor gewichtsverlies

  • Verhoog je sportactiviteit
  • Verminder je dagelijkse energie-inname met 500 kcal
  • Zorg door middel van groenten en fruit voor een actieve stofwisseling
  • De 5 belangrijkste afval-regels: naar het artikel
Afslank Tips, een snelle en makkelijke eerste stap naar succes!

Het is nu het juiste moment om af te slanken. Op weg naar je droomfiguur ondersteunen wij je met nuttige deskundige tips en hoogwaardige producten.

Tips voor gewichtsverlies

  • Verhoog je sportactiviteit
  • Verminder je dagelijkse energie-inname met 500 kcal
  • Zorg door middel van groenten en fruit voor een actieve stofwisseling
  • De 5 belangrijkste afval-regels: naar het artikel
Afslank Tips, een snelle en makkelijke eerste stap naar succes!

Je hebt zwaar overgewicht en moet afvallen om gezondheidsrisico's zoals diabetes mellitus type 2 of hart- en vaatziekten te verminderen. Onze afslankproducten samen met onze afslankgids kunnen je helpen bij het verliezen van je gewicht.

Je hebt zwaar overgewicht en moet afvallen om gezondheidsrisico's zoals diabetes mellitus type 2 of hart- en vaatziekten te verminderen. Onze afslankproducten samen met onze afslankgids kunnen je helpen bij het verliezen van je gewicht.

Ontvang 10% welkomstkorting!

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief en mis geen aanbiedingen meer.

Ik wil graag regelmatig per e-mail en post op de hoogte worden gehouden van actuele trends, aanbiedingen en waardebonnen van bodylab.nl. Je kunt je te allen tijde afmelden via de uitschrijflink in elke e-mail of via info@bodylab.nl. Met mijn registratie ga ik akkoord met de ALV en het Privacybeleid.

Of volg ons op