Vitafy FAQ

Algemeen

Wat zit achter Bodylab24 powered by vitafy?

Al meer dan 10 jaar staat het merk Bodylab24 gelijk aan functionele sportvoeding en innovatieve producten rond de thema's spieropbouw, afslanken, fitness en bodybuilding. Deze omvatten wei-eiwit, creatine, eiwitrepen, aminozuren, afslankproducten en meer.

Powerd by Vitafy. Vitafy is een toonaangevende leveranciers van voedings- en dieetsupplementen op het gebied van fitness, gewichtsbeheersing en gezondheid. Vitafy is je partner voor een vitaal leven en biedt je niet alleen een breed scala aan producten van hoge kwaliteit, maar ook uitgebreid advies over alle belangrijke onderwerpen.

De fusie biedt grote voordelen voor alle klanten: nog meer kwaliteit in productontwikkeling, veel meer keuze in de webshop en elke dag nog betere aanbiedingen.

Onze klantenservice

Hoe en wanneer kun je ons het beste bereiken?

De beste manier om ons klantenservice team te bereiken, is per e-mail op info@bodylab.nl. We reageren meestal binnen 24 uur en streven ernaar om zo spoedig mogelijk een oplossing voor je probleem aan te bieden. Vergeet niet om je ordernummer als referentie in de mail op te nemen.

Kan ik ook telefonisch bestellen?

Helaas is een telefonische bestelling niet mogelijk en vragen we je om onze beknopte online webshop te gebruiken. Als je echter technische problemen ondervindt of nog vragen hebt, helpen we je uiteraard graag. Een korte mail naar info@bodylab.nl is dan voldoende.

Ik kan een specifiek product niet vinden - wat kan ik doen?

Kun je jouw favoriete product niet vinden in onze zoekbalk? Probeer dan de categorie 'merk' of 'ingrediënten' om meer te weten te komen over de fabrikant of een ingrediënt van het product. Anders zal ons klantenservice team je helpen, stuur een korte mail naar info@bodylab.nl. Als we een product nog niet in ons assortiment hebben horen wij dat graag van je zodat we deze misschien kunnen toevoegen.

Betaling

Hoe kan ik betalen?

We bieden vijf betaalmethoden: Ideal, Bancontact, creditcard, PayPal en vooruitbetaling.

Als je de optie "Ideal" selecteert, hebt je de mogelijkheid om Onlinebanking te gebruiken. Je kunt dus snel en gemakkelijk betalen. Dankzij de betaling per creditcard of PayPal kunnen we je betaling snel en veilig registreren zodat we je zo snel mogelijk jouw favoriete producten kunnen toesturen.

atuurlijk kunt je ook vooraf betalen. In dat geval hoeft je enkel maar een bankoverschrijving bij je bank aan te vragen. Afhankelijk van de bank kan het echter tot 3 dagen duren voordat de overdracht ons bereikt. Houdt er rekening mee dat we alleen de producten kunnen verzenden nadat de betaling is aangekomen! Na een correcte betaling ontvang je uiteraard onmiddellijk een bevestigingsmail met de factuur, die vervolgens wordt betaald.

Let op: in uitzonderlijke gevallen werkt de software van PayPal mogelijk niet correct en komt deze mogelijk niet tot een aankoop. Je hebt dan nog steeds de mogelijkheid om via PayPal het juiste bedrag naar ons te sturen op het adres buchhaltung@vitafy.de.

Welke betaalmethode is de beste?

Elke klant wil begrijpelijkerwijs zijn goederen zo snel mogelijk hebben. Dat is de reden waarom de meeste mensen betalen met een creditcard, PayPal of Ideal. We kunnen dus snel je betaling controleren en je producten onmiddellijk verzenden.

Voor een vooruitbetaling moeten we eerst wachten totdat we de betaling hebben ontvangen. Dit kan tot 3 werkdagen duren.

Daarom raden we je aan te betalen met creditcard, PayPal of Ideal.

Wat zijn onze accountgegevens?

Als je wilt betalen via vooruitbetaling, vragen wij je om het bedrag over te maken naar het volgende account:



Rekeninghouder: Vitafy GmbH
Rekeningnummer: 0027585901
Bankcode: 72070024
IBAN: DE43720700240027585901 BIC: DEUTDEDB720 Bank: particuliere en zakelijke klanten van Deutsche Bank

Voer je naam en het bestelnummer in het veld "Gebruik" in.

Ik heb betaald via vooruitbetaling - is het geld al binnen?

Den De ontvangst van de betaling met overschrijving bevestigen wij je met een bestelling en een verzendbevestiging.

PayPal werkt niet goed. Wat kan ik doen?

Het is ook mogelijk om geld direct via PayPal te verzenden. Je kunt dit doen door het e-mailadres buchhaltung@vitafy.de op te geven.

Als je vragen hebt, kunt je ons een e-mail sturen naar info@bodylab.nl en we zullen z.s.m. reageren!

Mijn creditcard werkt niet correct. Wat kan ik doen?

Als je creditcard nog steeds geldig is en je alles correct hebt ingevuld, maar betaling per creditcard nog steeds niet werkt, neem dan contact op met je creditcardaanbieder. Mogelijk wordt de creditcard om veiligheidsredenen of om andere redenen geweigerd.

In de tussentijd kun je de bestelling opnieuw maken en eenvoudig overschakelen naar een andere betaalmethode om de producten zo snel mogelijk te ontvangen. Nogmaals, je hoeft je geen zorgen te maken over het twee keer ontvangen van de producten of het dubbel afschrijven van je rekening. We houden het in de gaten en zorgen ervoor dat alles correct verloopt. Als je vragen hebt kunt je snel en gemakkelijk contact met ons opnemen per e-mail op info@bodylab.nl.

Verzending

Met welk bedrijf wordt het pakket verzonden?

We sturen al onze pakketten met de internationale logistieke marktleider DHL. Elk pakket kan nauwkeurig worden gevolgd met een trackingcode om te controleren waar uw goederen zich bevinden.

Kan ik het pakket naar een pakstation of naar een postbus sturen?

Helaas nee, op dit moment kun je niet op pakstations laten bezorgen. Deze optie zal echter in toekomst worden opgenomen.

Kan ik mijn pakket volgen?

Yes! Zodra we het pakket aan DHL hebben overgedragen, ontvang je van ons een e-mail. In deze e-mail vind je een DHL-trackingcode waarmee je jouw pakket live kunt volgen op www.dhl.nl. Je weet dus altijd precies waar je pakket zich op dit moment bevindt.

Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen - wat kan ik doen?

In je verzendbevestiging vind je een DHL-trackingcode waarmee je precies kunt zien waar jouw zending zich bevindt. Toch kan er soms iets mis gaan met een programma (bijvoorbeeld een nummerfout in het adres). In dit geval vragen we je om contact met ons op te nemen - bij voorkeur snel en in korte zinnen naar info@bodylab.nl.

Mijn pakket is tijdens het transport beschadigd. Wat kan ik doen?

Controleer eerst of de goederen onbeschadigd zijn. Als de goederen beschadigd zijn, is dat natuurlijk heel vervelend. Neem vervolgens 1-2 foto's van de producten en stuur ons een e-mail zodat we contact kunnen opnemen met ons magazijn en het postkantoor. Daarnaast hebben we het 3-cijferige gestempelde nummer in de rechter benedenhoek van uw factuur / leveringsnota nodig (bij het pakket gevoegd). We zorgen ervoor dat we zo snel mogelijk een oplossing voor je vinden.

Ik wil het pakket retourneren - hoe werkt dit?

Naast het wettelijke herroepingsrecht, heb je de mogelijkheid om de door jou ontvangen goederen na afloop van het heroepingsrecht en tot 30 dagen na ontvangst kosteloos aan ons te retourneren, mits deze onbeschadigd en nog in de originele verpakking zijn. We vragen je om ons een korte e-mail te sturen. Dan kunnen we je een retour etiket toesturen, waarmee je het pakket gratis naar ons kunt opsturen. We sturen alleen een retour etiket per bestelling. Een tweede retour etiket vereist niet alleen een andere verwerkingsvergoeding, maar met dubbele verzending en ontvangst voldoet deze niet aan onze richtlijnen inzake milieuvriendelijkheid.

Daarna kunt je kiezen of je een ander product wilt krijgen of gewoon je geld terugkrijgt. Je ontvangt je geld zodra het pakket is gearriveerd en we de goederen hebben gecontroleerd. De retourverwerking kan ongeveer 10 werkdagen duren.

Ontvang 10% welkomstkorting!

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief en mis geen aanbiedingen meer.

Ik wil graag regelmatig per e-mail en post op de hoogte worden gehouden van actuele trends, aanbiedingen en waardebonnen van bodylab.nl. Je kunt je te allen tijde afmelden via de uitschrijflink in elke e-mail of via info@bodylab.nl. Met mijn registratie ga ik akkoord met de ALV en het Privacybeleid.

Of volg ons op