Afslank Tips


Bijna iedereen wil wel eens een paar kilo afslanken. Je kunt een plan maken of zelfs professionele hulp inschakelen maar een aantal afslank tips zijn vaak al een goed begin. We hebben diverse tips opgezet om je de goede kant op te sturen.
Je kunt alleen afslanken als je energie-inname lager is dan je energieverbruik. Fatburners verhogen het energieverbruik en verminderen je hongergevoel.
Probeer altijd voldoende vezels, vitaminen en mineralen te nuttigen tijdens de afslankperiode. Deze micronutriënten bevorderen je gezondheid en bovendien remmen vezels het hongergevoel. Vezels zitten in graanrijke producten, groente en fruit.
Lichamelijke beweging en vooral krachttraining houdt je spiermassa op peil. Hierdoor blijft je stofwisseling hoog en ontstaat er geen jojo-effect.
Voedingskundig gezien is glucose onontbeerlijk als brandstof voor de hersenen. Ga bij voorkeur niet hoofdzakelijk koolhydraatarme voedingsmiddelen nuttigen tijdens een dieet, tenzij je gelooft in het Atkins dieet.
Veel vocht drinken (tot 2 liter) ondersteunt de vermindering van het hongergevoel en zuivert je lichaam. Bij een tekort aan vocht wordt de stofwisseling ook nog eens verlaagd. Het allerbeste nieuws is; water bevat geen calorieën.
Probeer voedingsmiddelen met een hoge glycemische index (die te snel verbranden en de bloedsuikerspiegel omhoog brengen), zoals frisdrank, aardappelpuree, witbrood, witte rijst en pasta te vermijden.
Raadpleeg bij het gebruik van voedingssupplementen, als ondersteuning van een dieet, altijd het etiket. Niet alle voedingssupplementen zijn voor iedereen geschikt.
Probeer altijd voor bewegen te kiezen in plaats van gemak. Pak bijvoorbeeld de trap in plaats van de lift en pak voor kleine afstanden de fiets in plaats van de auto.
Afslank Producten
Fatburners
Deze tekst is intellectueel eigendom van Bodylab.nl, niets hiervan mag zonder toestemming worden gebruikt of verveelvoudigd. Voor meer informatie: info@bodylab.nl